گیاهان گوشت خوار 4

نحوه خرید باکس گل:

      1- تماس با مرکز یا موبایل
      2- انتخاب نوع و ویژگی باکس گل مورد نظر
      3- ارسال باکس گل برای مشتری

گیاهان گوشت خوار 4

گیاهان گوشت خوار 4

گیاهان گوشت خوار به گیاهانی گفته می شود که موجودات و حشرات دیگر را گرفتار می کنند. و از آن ها تغذیه می کنند. این گیاهان برای انسان ها بی خطر هستند. در قسمت های قبل ما 8 گیاه گوشت خوار رابه شما معرفی کردیم. در این قسمت ما قصد داریم 2 گیاه گوشت خوار را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.(گیاهان گوشت خوار 4)

9. ونوس حشره خوار dionea

 

 

گیاهان گوشت خوار 4

گیاهان گوشت خوار 4

ونوس حشره خوار یکی از شناخته شده ترین گیاهان گوشت خوار به شمار می آید که عمدتا از حشرات و نیز تنندگان تغذیه می کند. این گیاه در مرداب های سواحل شرقی آمریکا می روید و از جمله گیاهانی است که می توان در گلخانه نیز پرورش داد.

این گیاه از آن دسته گیاهانی است که میتواند بشمارد یعنی 3 عدد کرک در وسط تله گیاه تعبیه شده که با برخورد به این 3 کرک تله بسته میشود حتی اگر دو کرک تکان بخورد هم بسته نخواهد شد.ازین جهت گیاه حرکات طعمه را میشمارد که از حضور و شکار وی مطمئن شود.

تله های این گیاه فقط 3 الی 4 بار میتواند تا قبل از مردن و سیاه شدن شکار کند پس نباید هرگز با مداد یا دست و خودکار و برس بیخودی انرژی گیاه را تلف کنیم.نگهداری این گیاه در منزل راحت بوده و فقط به جای روشن و خاک خیس و البته ضعیف و اسیدی و رطوبت بالا اشاره کرد.برای ایجاد شرایط رطوبت کاشت آن در تراریوم توصیه میشود.(گیاهان گوشت خوار 4)

10.گیاه رنگین کمان Byblis

 

 

گیاهان گوشت خوار 4

گیاهان گوشت خوار 4

گیاه رنگین کمان، گونه ی کوچکی از گیاهان گوشت خوار بومی منطقه استرالیا است. نام گیاه رنگین کمان از آنجا ناشی می شود که پوشش لعابی برگ ها در برابر نور خورشید، ظاهری جذاب به آن می بخشد.

تمامی این گیاهان بهتر است با سینی و از زیر آبیاری شود و تماما بهتر است ترکیبی از خاک کمپوست و ماسه استفاده شود. اگرچه این گیاه گیاه گوشت خوار شباهت بسیاری به Drosera و نیز Drosophllum دارد اما به هیچ وجه ارتباطی با یکدیگر ندارند.

سطح برگ ها کاملا بوسیله ی موهای غده دار که ماده ی لعابی چسبنده ای را ترشح می کند پوشانده شده اند. این موها همانند تله عمل می کنند و حشرات کوچک روی برگ ها را به راحتی به دام می اندازند.(گیاهان گوشت خوار 4)

لینک مرتبط:

باکس گل آلبومی | باکس گل حروف | دسته گل تولد

برای خرید بهترین و با دوام ترین انواع باکس گل رز هلندی به راتارز اعتماد کنید. بر روی لینک پیج اینستاگرام راتارز کلیک کنید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


logo-samandehi